تبلیغات
آموزش کسب درآمد اینترنتی
X بستن تبلیغات
ما را در گوگل محبوب کنید
 

LOGO

آموزش کسب درآمد اینترنتی
بازاریابی از طریق اینترنت
آموزش روش های مختلف تبلیغات در اینترنت و افزایش فروش

سلام به تمام دوستان خوبم در وبسایت آموزش کسب درآمد اینترنتی ، اینجانب مسعود میرانی هستم و چند سالی هست که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت میکنم و اکنون مدتیست که تصمیم گرفتم تا با ایجاد این وبلاگ و درآینده با ایجاد یک سایت ، تجربیات خودم را در قالب مقالات و مطالب مفید و ارزشمند در اختیار شما سروران که به بازاریابی اینترنتی علاقمند هستید قرار دهم. امیدوارم بتوانم رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایم.
لازم بذکرست که چنانچه سوال و یا انتقاد و پیشنهادی داشتید ، میتوانید آنرا با استفاده از بخش پشتیبانی در پایین صفحه سمت راست خودتان و یا در قسمت نظرات مقالات مرتبط با سوالتان با ما میان بگذارید. بدیهی است که تمام پیام های شما خوانده شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
همچنین دوستان خوبم میتوانید از طریق ایمیل زیر و یا سامانه پیامکی با بنده در ارتباط باشید.

ایمیل : minegold@rayana.ir
سامانه پیامکی : 50002333282726
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

چند اشتباه رایج در بازاریابی

شما میتوانید در این مقاله با چند اشتباه رایج در بازاریابی آشنا شوید، اشتباهاتی که بعضا خود شما هم آنها را انجام داده اید و اکنون با مطالعه این مقاله میتوانید از تکرار آنها جلوگیری کنید تا زمان و هزینه ها را بتوانید ذخیره کنید و از هدررفت آن جلوگیری بعمل آورید.



مشتری های شما معلوم و مشخص اند
تمام افراد مشتری شما نیستند و نمیتوانند باشند، شما باید محصولی را تهیه و تبلیغ کنید که برای افراد خاصی از جامعه لازم و مورد استفاده باشد و بتوانید در ذهن آنها بعنوان اولین فرد خاطره سازی کنید و در آینده هم باز بتوانید فروش داشته باشید. اگر بخواهید محصولی طراحی کنید که مخاطب آن تمام افراد اجتماع باشند کار سختی در پیش خواهید داشت و باید محصول خود را طوری طراحی کنید که بسیار خاص باشد و بتواند تمام سلایق افراد یک اجتماع را راضی کند، و کاملا مشخص است که این امر بسیار دور از دسترس است، البته نشدنی نیست اما کار بسیار سختی در پیش خواهید داشت. پس بهتره بر روی بخشی از افراد کار کنید و محصولی تخصصی تر ارائه دهید تا بتوانید زودتر به نتیجه برسید و برندسازی کنید.

همیشه بازار را بسنجید
همیشه پیش از سرمایه گذاری سنگین برای تولید و ساخت انبوه یک محصول، ابتدا بازار را بسنجید و ببینید که آیا محصول شما مشتری دارد یا خیر؟؟؟ آیا افرادی هستند که بتوانند با خرید آن محصول مشکلی را از خودشان دور کنند یا خیر؟؟؟ آیا آن محصول قبلا تولید شده و از آن استقبال شده یا خیر؟؟؟ و...
پس همیشه در ابتدای کار بازارسنجی کنید، و سپس اقدام به تولید انبوه یک محصول کنید، تا ضرر نکنید و بیهوده زمان و سرمایه خودتان را از دست ندهید.

همیشه خودتان را بسنجید
همیشه خودتان را بسنجید یعنی چه؟؟؟ یعنی آنکه در ابتدای کار به این سوال پاسخ دهید، که شما تا چه اندازه میتوانید با کیفیت بالا به مشتریان خودتان خدمت رسانی کنید، و به چه تعداد مشتری میتوانید پاسخگو باشید؟؟؟ اگر به این سوالات پاسخ ندهید و خودتان را ارزیابی نکنید، در طی مسیر بازاریابی به مشکل خواهید خورد و باید بگم که بطور حتم، تمام کسب و کار خودتان را از دست خواهید داد و نابود خواهید شد.
همیشه خودتان را از نظر میزان ارائه خدمات با کیفیت بالا، و تعداد مشتری که میتوانید ساپورت کنید را ارزیابی کنید، تا باز هم مانند دو مورد بالا بتوانید، زمان و سرمایه خودتان را ذخیره کنید و بجای پیشرفت در کسب و کار به نابودی کشیده نشوید.

فقدان مزیت رقابتی
و اما آخرین مورد از اشتباهات رایج در بازاریابی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت این است که شما زمانی که هیچ مزیت رقاتبی را در مقایسه با رقبای خود نداشته باشد اثر بخشی مطلوبی نخواهد داشت و تنها مانند یک مسکن می توانید برای مدت زمان کوتاهی واقعیت ها را از چشم صاحبان کسب و کارها دور کنید. زمانی که شما قصد برگزاری یک کمپین تبلیغاتی و یک بازاریابی عظیم را دارید، باید بتوانید در کمتر از ۷ ثانیه یا به عبارتی با کمتر از ۲۰ کلمه مخاطب را متقاعد کنید که محصول شما دارای یک برتری کارآمد است. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، یا محصول خوبی را انتخاب نکرده اید، یا درست محصول خود را بررسی نکرده اید. شما باید محصول خود و رقبایتان را ارزیابی کنید، و برتری محصولتان را پیدا کنید یا اگر این برتری وجود ندارد آن را خلق کنید. با این کار بازدهی کمپین های شما بسیار بیشتر از زمانی است که قصد رقابت بیهوده را دارید. 
حتما سعی داشته باشید که با مطالعه این مقاله و درک این چند مورد، کسب و کاری قوی و فروشی بینهایت را برای خودتان رقم بزنید، بدون آنکه زمان و سرمایه شما از دست برود.



برچسب ها : چند اشتباه رایج در بازاریابی , آموزش اشتباهات رایج در بازاریابی , آموزش بازاریابی , اشتباهات بازاریابی , اشتباهات رایج بازاریابی , اصول بازاریابی , انواع اشتباهات بازاریابی ,
logo-samandehi
درباره ما

بازاریابی از طریق اینترنت
آموزش روش های مختلف تبلیغات در اینترنت و افزایش فروش

سلام به تمام دوستان خوبم در وبسایت آموزش کسب درآمد اینترنتی ، اینجانب مسعود میرانی هستم و چند سالی هست که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت میکنم و اکنون مدتیست که تصمیم گرفتم تا با ایجاد این وبلاگ و درآینده با ایجاد یک سایت ، تجربیات خودم را در قالب مقالات و مطالب مفید و ارزشمند در اختیار شما سروران که به بازاریابی اینترنتی علاقمند هستید قرار دهم. امیدوارم بتوانم رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایم.
لازم بذکرست که چنانچه سوال و یا انتقاد و پیشنهادی داشتید ، میتوانید آنرا با استفاده از بخش پشتیبانی در پایین صفحه سمت راست خودتان و یا در قسمت نظرات مقالات مرتبط با سوالتان با ما میان بگذارید. بدیهی است که تمام پیام های شما خوانده شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
همچنین دوستان خوبم میتوانید از طریق ایمیل زیر و یا سامانه پیامکی با بنده در ارتباط باشید.

ایمیل : minegold@rayana.ir
سامانه پیامکی : 50002333282726
ایجاد کننده وبلاگ : مسعود میرانی
banner 240x200px

دسته بندی ها

آمار سایت

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
آخرین بروز رسانی :
- -

ابزار هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی