تبلیغات
آموزش کسب درآمد اینترنتی
X بستن تبلیغات
ما را در گوگل محبوب کنید
 

LOGO

آموزش کسب درآمد اینترنتی
بازاریابی از طریق اینترنت
آموزش روش های مختلف تبلیغات در اینترنت و افزایش فروش

سلام به تمام دوستان خوبم در وبسایت آموزش کسب درآمد اینترنتی ، اینجانب مسعود میرانی هستم و چند سالی هست که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت میکنم و اکنون مدتیست که تصمیم گرفتم تا با ایجاد این وبلاگ و درآینده با ایجاد یک سایت ، تجربیات خودم را در قالب مقالات و مطالب مفید و ارزشمند در اختیار شما سروران که به بازاریابی اینترنتی علاقمند هستید قرار دهم. امیدوارم بتوانم رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایم.
لازم بذکرست که چنانچه سوال و یا انتقاد و پیشنهادی داشتید ، میتوانید آنرا با استفاده از بخش پشتیبانی در پایین صفحه سمت راست خودتان و یا در قسمت نظرات مقالات مرتبط با سوالتان با ما میان بگذارید. بدیهی است که تمام پیام های شما خوانده شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
همچنین دوستان خوبم میتوانید از طریق ایمیل زیر و یا سامانه پیامکی با بنده در ارتباط باشید.

ایمیل : minegold@rayana.ir
سامانه پیامکی : 50002333282726
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

بازاریابی تهاجمی، تعریف و کاربرد آن

بازاریابی تهاجمی Aggressive Marketing یا حمله به جلو، به معنی مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه ریزی های متخصصین بازاریابی به جهت رقابت با رقبا و یافتن افکار مصرف کنندگان می باشد.

در بازاریابی تهاجمی، کلیه استراتژی ها و برنامه ریزی ها به عهده بخش بازاریابی می باشد، چراکه تنها نتیجه این عملیات سود است و همین سود تضمین کننده ماندگاری یک شرکت یا فروشنده و یا یک سازمان تجاری در بازار می باشد.


چگونگی بازاریابی تهاجمی

اینکه برای بازاریابی تهاجمی یک تعریف واحد ارائه کنیم کار بسیار سختی است، چراکه مجموعه ی عظیمی از عملیات های بازاریابی از قبیل مدیریت سطوح قیمتی محصولات و مدیریت مالی می باشد، اما بطور کلی هماهنگی کلیه امور و منافع مرتبط با مشتریان، بهترین تعریف برای این عملیات بازاریابی می باشد، البته در این شرایط مشتریان خارجی و کارکنان هم مد نظر هستند که همواره قیمت و کیفیت، دو مولفه اصلی و مطرح برای مشتریان می باشد.

در بازاریابی تهاجمی همه پرسنل یک شرکت یا سازمان تجاری باید خود را یک بازاریاب برای آن شرکت بدانند تا سرانجام نتیجه آن، باعث رشد و ارتقاء اقتصادی برای آن سازمان یا شرکت گردد

لازم است بدانید که بازاریابی تهاجمی با دو هدف بزرگ انجام می شود:

۱- تامین نیازهای مشتریان و افزایش منفعت آنها

۲- افزایش سود

برای رسیدن به اهداف بازاریابی تهاجمی باید بهترین محصولات چه از نظر کیفیت و خدمات و چه از نظر قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد ، تا جایی که رقبا نتوانند چنین خدماتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، و فقط در این شرایط است که یک بنگاه اقتصادی زود بازده می تواند به بیشترین سودهی برسد و بیشترین سهم و بهره را از بازار ببرد. البته در راستای تمامی این فعالیت ها باید بتواند بهترین تجربه را برای مصرف کنندگان بوجود آورد.

لازم است بدانید که رابطه ای مستقیم بین میزان سود بنگاه های اقتصادی و میزان رضایت مشتریان وجود دارد و افزایش میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات باعث وفاداری آنها می گردد، و همین وفاداری مشتریان است که سبب سودآوری بیشتر میشود.

البته مشتریان زمانی وفادار خواهند شد که محصولات و خدمات شما به بهترین نحوه منافع آنها را تامین کند و تامین منفعت مصرف کننده در بازاریابی تهاجمی مفهومی بسیار پیچیده دارد. شما در ابتدا باید نقاط قدرت خود را شناسایی کرده و با تمام فرصت های موجود در بازار هماهنگ شوید و بعد کلیه عملیات بازاریابی تهاجمی خود را با پایین ترین هزینه ها انجام دهید تا به سود دهی بالا دست یابید.

برای موفقیت در بازاریابی تهاجمی باید بتوانید سودی بالاتر از حد متوسط را برای خود از بازار دریافت نمایید و فقط با استفاده از سود حاصل از عملیات فروش و سود بازگشتی از خواب سرمایه و ارزش افزوده مربوط به سرمایه است که می توان به این مهم دست یافت. سود بالا نصیب افراد، سازمان ها و یا شرکت هایی خواهد شد که حافظ منافع مصرف کنندگان خود باشند. این شیوه خاص بازاریابی به بالا بردن سود در طولانی مدت تاکید موکد دارد.

مفاهیم اصلی در بازاریابی تهاجمی

۱- بالا بردن سود :

بازاریابی تهاجمی تنها زمانی به موفقیت دست می یابد که بتواند بین منفعت مشتریان و سود دهی بالای فروشنده ارتباط ایجاد کند.

۲- حمله کردن

حمله کردن به این معناست که کلیه نقاط ضعف و قدرت بازار و مصرف کنندگان شناخته شود و با ایجاد کوچکترین تغییرات در بازار و مصرف کنندگان عکس العمل های مناسب نشان داده شود.

۳- ایجاد اتحاد

چنانچه شما بخواهید محصولات و یا خدماتی ارائه نمایید که هم کیفیت بالا و هم کم هزینه باشد باید در کلیه فرآیندهای تولید، بازاریابی و همچنین افراد سازمان یا شرکت ایجاد اتحاد و یکپارچگی نمایید.

۴- استراتژیک

نگاه استراتژیک در کلیه امور بازاریابی تهاجمی و برنامه های آن جهت رشد و توسعه از جمله مفاهیم اصلی می باشد. داشتن نگاه و هدف دراز مدت، تحلیل و بررسی بازار و رقبا و مشتریان و پیش بینی بازار و اقتصادهای داخلی و بین المللی، همه و همه می توانند به تدوین یک برنامه استراتژیک اثرگذار منتهی گردند که نتیجه آن رشد، توسعه و موفقیت است.

۵- عملیاتی کردن برنامه ها به شیوه ای موفقیت آمیز

آنچه که برای عملیاتی کردن برنامه های بازاریابی تهاجمی موثر است روش های مدیریتی مناسب و پیگیر به صورت کاملا عملی و کاربردی می باشد.



برچسب ها : بازاریابی تهاجمی , تعریف بازاریابی تهاجمی , بازاریابی و کسب درآمد , بازاریابی اینترنتی , آموزش بازاریابی تهاجمی , روش انجام بازاریابی تهاجمی , کاربرد بازاریابی تهاجمی ,
logo-samandehi
درباره ما

بازاریابی از طریق اینترنت
آموزش روش های مختلف تبلیغات در اینترنت و افزایش فروش

سلام به تمام دوستان خوبم در وبسایت آموزش کسب درآمد اینترنتی ، اینجانب مسعود میرانی هستم و چند سالی هست که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت میکنم و اکنون مدتیست که تصمیم گرفتم تا با ایجاد این وبلاگ و درآینده با ایجاد یک سایت ، تجربیات خودم را در قالب مقالات و مطالب مفید و ارزشمند در اختیار شما سروران که به بازاریابی اینترنتی علاقمند هستید قرار دهم. امیدوارم بتوانم رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایم.
لازم بذکرست که چنانچه سوال و یا انتقاد و پیشنهادی داشتید ، میتوانید آنرا با استفاده از بخش پشتیبانی در پایین صفحه سمت راست خودتان و یا در قسمت نظرات مقالات مرتبط با سوالتان با ما میان بگذارید. بدیهی است که تمام پیام های شما خوانده شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
همچنین دوستان خوبم میتوانید از طریق ایمیل زیر و یا سامانه پیامکی با بنده در ارتباط باشید.

ایمیل : minegold@rayana.ir
سامانه پیامکی : 50002333282726
ایجاد کننده وبلاگ : مسعود میرانی
banner 240x200px

دسته بندی ها

آمار سایت

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
آخرین بروز رسانی :
- -

ابزار هدایت به بالای صفحه

پشتیبانی